Κυριακή 15 Νοεμβρίου 2009

Η ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΓΟΥΝΤΙ ΧΑΡΕΛΣΟΝ ΓΙΑ ΤΟ 2012

Την πρώτη φορά που ο Γούντι Χάρελσον είδε την ολοκληρωμένη βερσιόν του «2012» σοκαρίστηκε. «Ναι, σοκαρίστηκα τελείως», λέει ο ίδιος. «Αλλά με την καλή έννοια. Δικέ μου, δεν μπορούσα να πιστέψω τι έβλεπα εκεί πάνω στην οθόνη. Ηταν απίθανο». 


 Στην υπερπαραγωγή του Ρόλαντ Εμεριχ, όπου το τέλος του κόσμου παρουσιάζεται στην οθόνη σε όλο του το μεγαλείο, μέσα από θεαματικές καταστροφές, ο Γούντι Χάρελσον (η συνέντευξή του παραχωρήθηκε στο «Εθνος» από την Audiovisual, εταιρεία διανομής του «2012» στην Ελλάδα) υποδύεται τον Τσάρλι Φροστ, έναν αλλοπρόσαλλο ραδιοφωνικό κήρυκα που από το τροχόσπιτό του... ουρλιάζει για το επερχόμενο «τετέλεσται» της Γης.

Πηγή:www.ethnos.gr

Άρθρο της Αντα Δαλιάκα



Ο ηθοποιός όμως είναι στην πραγματικότητα και ακτιβιστής οικολόγος, οπότε είναι σαν ο ρόλος αυτός να του ταίριαξε γάντι: Ποιος όμως είναι στ' αλήθεια ο Γούντι Χάρελσον, ιδιόμορφος καρατερίστας, αλλά και υποψήφιος το 1997 για Οσκαρ, για την «Υπόθεση Λάρι Φλιντ»;
Γιατί νομίζετε ότι αρέσουν στους ανθρώπους οι ταινίες που προφητεύουν εφιαλτικά γεγονότα;
Νομίζω ότι είναι κάτι βαθιά ριζωμένο μέσα μας, εξαιτίας του οποίου νιώθουμε σαν να ζούμε αυτές τις στιγμές, ίσως επειδή το περιβαλλοντικό ζήτημα έχει φτάσει στα άκρα. Και τρία χρόνια από τώρα να συμβεί αυτή η καταστροφή ακούγεται λογικό.
Κι εσείς ο ίδιος έχετε ορισμένες βαθιές πεποιθήσεις για την οικολογία.
Εχω μιλήσει για διάφορα πράγματα, για πολλά από τα οποία έχω βγει σωστός. Αλλά δεν με ικανοποιεί να πω «σας τα έλεγα εγώ»...
Κάποιο παράδειγμα για τις προειδοποιήσεις που έχετε δώσει;
Μιλάω για το «φαινόμενο του θερμοκηπίου» από τα μέσα του 80... Εμαθα αρκετά πράγματα και το 86 ή το 87 έγραψα έναν μονόλογο για την υπερθέρμανση του πλανήτη. Οταν τον διάβασα ξανά πρόσφατα, διαπίστωσα ότι όλα τα γεγονότα για τα οποία μιλούσα συμβαίνουν τώρα.
Εχετε παίξει ορισμένους παράξενους χαρακτήρες. Γιατί σας δίνουν τέτοιους ρόλους;
Είμαι παράξενος τύπος και το έχω ενστερνιστεί αυτό πλήρως. Αλλά μου αρέσουν περισσότερο οι ιδιότροποι, εκκεντρικοί ρόλοι. Μπορείς να παίξεις κάτι πολύ κανονικό, ένα πρωταγωνιστικό ανδρικό αρχέτυπο. Αλλά μάλλον δεν ένιωσα ποτέ ότι μπορούσα να το κάνω αυτό.
Ποιους ηθοποιούς θαυμάζετε;
Τον Ντάστιν Χόφμαν, τον Μάρλον Μπράντο, τον Τζον Μάλκοβιτς, τον Οουεν Γουίλσον. Ο Τζακ Νίκολσον είναι φυσικά απίθανος.
Είχατε κάποια είδωλα στα οποία θέλατε να μοιάσετε μεγαλώνοντας;
Οχι, δεν είχα. Αλλά συνάντησα έναν διευθυντή κάστινγκ όταν πήγα στη Νέα Υόρκη και ζούσα με τους φίλους μου και μου είπε: «Θα έχεις την καριέρα του Εντ Χάρις». Και δεν μπορούσα να το πιστέψω.
Ηταν καλές οι εποχές που ζούσατε με τους φίλους σας;
Ναι, αλλά έπεσα και σε βαθιά κατάθλιψη ζώντας στη Νέα Υόρκη... Δεν μπορούσες να βρεις ατζέντη εκτός αν σε είχαν δει σε κάτι και δεν μπορούσες να κάνεις τίποτα αν δεν είχες ατζέντη να σε στείλει σε δουλειές. Αισθανόμουν ότι δεν μπορούσα να ξεκινήσω. Και πραγματικά ήμουν πολύ απογοητευμένος για ένα διάστημα. Ενιωθα μόνο ότι δεν έβρισκα δρόμο να μπω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου