Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2010

ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΜΙΑΣ ΣΧΕΣΗΣ..



Πόσες φορές έχεται χωρίσει ή πληγωθεί απο κάποιον? Πόσες φορές προδοθήκατε απο τον άνθρωπο σας και είπατε ΤΕΛΟΣ? Τέλος..

Είτε αυτό σημαίνει το τέλος της σχέσεις σας ή τον συναισθημάτων σας προς αυτόν…

Εκείνο το βράδυ , όχι, δεν τέλειωσε η σχέση μου μαζί του. Αυτή η σχέση μου δίδαξε πόσο αδύναμη είμαι προς τον χωρισμό και τον φόβο να μείνω μονη. Δεν κατάφερα ποτέ να τον αφήσω



Τον αγαπούσα με έναν παράξενο τρόπο. Ακομα τον αγαπώ και ,ναι, αυτη η σχέση συνεχίζει. Εκείνη την μέρα όμώς ήρθε το ουσιαστικο τελος.

Παραδεχθηκα πως με κάνει κομμάτια και πως πια δεν θα δώσω τίποτα αλλο σε αυτήν την σχέση που με πληγώνει. Οσο και να προσπαθεί να μου δώσει αυτό που θέλω, όσο και να με αγαπάει με πληγώνει.



Ισως φταίει το άστατο παρελθόν του η η διαφορά ηλικίας. Δεν έχει σημασία. Θεωρω πως θέλει κάτι αλλο…Το ξέρω και ας με βεβαιώνει για το αντιθετο. όλα τα χαρακτηριστικά που κατα καιρούς μου ανέφερε για «την τελεια κοπέλα» δεν συμπίπτουν με εμένα.

Πόσο μπορεί να σε πληγώσει μια απλή σκέψη? Και γιατί να αναλώνομε με εναν ανθρωπο που με κάνει να νιώθω ετσι? Και όμως ξέρω την απάντηση, Οταν τον βλέπω νιώθω ευτυχισμένη. Έστω και για λίγο.



ΟΜΩΣ ΛΙΓΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΧΑΡΑΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΙΣΟΣΤΑΘΜΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΛΥΠΗ ΠΟΥ ΝΙΩΘΩ ΟΤΑΝ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΟΛΑ ΕΚΕΙΝΑ ΠΟΥ ΜΕ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΛΙΩΝΩ? ΑΞΙΖΕΙ ΠΟΥ ΜΕΝΩ?ΜΗΠΩΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΥΣΧΙΟΥΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ?



Αυτά θέλω κάποιος να μου απαντήσει.. Περιμένω..




Πηγη pswnio.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου