Στη χώρα του παραλόγου συμβαίνει και αυτό. Ο πρωθυπουργός της χώρας να μετακινείται με αυτοκίνητο 1.600 κυβικών και η πλειονότητα των βουλευτών να...
απολαμβάνουν μεγάλες ταχύτητες, καθισμένοι αναπαυτικά στα πολλά... κυβικά τους (εννοείται ότι ο κάθε βουλευτής δικαιούται οδηγό). Πολυτελής και ζηλευτός είναι ο στόλος των αυτοκινήτων που η Βουλή με τη μέθοδο λίζινγκ διαθέτει στους εκπροσώπους του λαού.
Το κακό είναι -και αυτό θα προσπαθήσει, όπως μαθαίνουμε, να διορθώσει ο νυν πρόεδρος του Σώματος- ότι οι ίδιοι οι βουλευτές είχαν το δικαίωμα να επιλέξουν το αυτοκίνητο της αρεσκείας τους.
Αυτό δεν έγινε τώρα -να μην τους αδικούμε τους ανθρώπους-, αλλά όταν υπεγράφησαν οι αρχικές συμβάσεις με τις εταιρείες. Τα αυτοκίνητα εκείνα ή τα αντίστοιχα που αντικαθίστανται όταν χρειάζεται, παραχωρούνται στους βουλευτές αμέσως μετά τις εκλογές με κλήρωση. Συνεπώς, δεν μπορούμε να κατηγορήσουμε σήμερα έναν νέο βουλευτή γιατί κυκλοφορεί με Lexus 4.500 κ. εκ. για παράδειγμα. Του έλαχε στην κλήρωση (πραγματικό λαχείο...). Με τη διαφορά ότι σύντομα θα κληθούν να αποφασίσουν αν το «λαχείο» θα το κρατήσουν ή θα κατεβάσουν τα κυβικά τους.
Με εντολή του Φ. Πετσάλνικου η αρμόδια υπηρεσία της Βουλής βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με τις εταιρείες που έχουν υπογράψει συμβάσεις, προκειμένου όσοι βουλευτές επιθυμούν να μπορούν να επιστρέψουν το αυτοκίνητο των πολλών κυβικών και να διαλέξουν ένα άλλο στα 1.400 ή 1.600 κυβικά. Σύμφωνα με πληροφορίες μας, οι εταιρείες θα απαντήσουν θετικά (έχουν κάθε λόγο να το κάνουν), οπότε με ενδιαφέρον θα περιμένουμε να δούμε πόσοι εκ των 300 θα ανταποκριθούν.
Για να έχουμε μια εικόνα σήμερα ώστε να μπορούμε να κάνουμε τις απαραίτητες συγκρίσεις αύριο, ας δούμε ποια μοντέλα και πόσα κυβικά περιλαμβάνει σήμερα ο αυτοκινητικός στόλος της Βουλής.
Μακράν πρώτα σε προτίμηση τα πολυτελή Lexus.
Συγκεκριμένα, η Βουλή διαθέτει στους βουλευτές της:
121 Lexus 4.500 κυβικών.
Κι ακολουθούν στα 2.000 κυβικά:
76 Mercedes Ε 200
55 Audi
25 BMW
17 Saab
2 Renault
2 Honda
Ολα τα παραπάνω στα 2.000 κυβικά (για να μην ξεχνιόμαστε). Υπήρξαν ωστόσο και δύο βουλευτές (δυστυχώς, δεν μάθαμε ποιοι ήταν, προκειμένου να τους συγχαρούμε δημόσια) που περιόρισαν τις επιλογές τους στα 1.500 κυβικά, διαλέγοντας μάλιστα αυτοκίνητο Toyota.
Κανονικά, οι συμβάσεις με τις εταιρείες λήγουν στο τέλος του 2011 (πάει μακριά η βαλίτσα δηλαδή), κι αυτός είναι ο λόγος που ξεκίνησαν οι διαπραγματεύσεις με τις εταιρείες για αντικατάσταση των πολυτελών οχημάτων με άλλα μικρότερου κυβισμού.
Αντικατάσταση που είναι προαιρετική και, απ’ ό,τι μαθαίνουμε, δεν συναντά τον... ενθουσιασμό των βουλευτών. Από τις μέχρι σήμερα διερευνητικού χαρακτήρα συζητήσεις με ορισμένους εξ αυτών, δεν διαφαίνεται προτίμηση για τα 1.400 ή 1.600 κυβικά (για το ταπεινό χιλιαράκι δεν γίνεται λόγος φυσικά). Το βασικό επιχείρημα που επικαλούνται είναι οι μεγάλες αποστάσεις που διανύουν και φυσικά λόγους ασφάλειας.
Με δεδομένο όμως ότι οι πολίτες διανύουν τη μεγάλη... λεωφόρο της κρίσης και καθημερινά καλούνται να σηκώνουν βάρη πολλών... κυβικών, εκτιμούμε πως τελικά και οι εκπρόσωποί τους στο Κοινοβούλιο θα χαμηλώσουν τις απαιτήσεις τους. Γ. Μπαλ.
Είναι αλήθεια ότι η κυβέρνηση θα αποκτήσει ακόμη έναν υφυπουργό, στο υπουργείο Δικαιοσύνης, το οποίο στον ανασχηματισμό έμεινε μόνο με τον υπουργό Χάρη Καστανίδη;
Χάθηκαν οι εκτιμητές ζημιών Η Προανακριτική Επιτροπή που ερευνά το σκάνδαλο του Βατοπεδίου θα ολοκληρώσει τις εργασίες της χωρίς να είναι σε θέση να περιγράψει το μέγεθος της ζημιάς που προκλήθηκε στο Δημόσιο.
Ο νέος πρόεδρος της Επιτροπής, Ν. Τσιρώνης, ο οποίος είχε εναποθέσει τις ελπίδες του στο υπουργείο Οικονομικών, βρήκε την πόρτα κλειστή!
Η Επιτροπή φιλοδοξούσε να βρεθεί ένας φορέας -κατά προτίμηση το υπουργείο Οικονομικών- που να προχωρήσει στην εκτίμηση της αξίας των ακινήτων που αντάλλαξε με τη Μονή Βατοπεδίου. Ατυχώς, όμως, όπως είπε και ο κ. Τσιρώνης, «είχαμε πει αυτήν τη διαδικασία να την αναλάβει το υπουργείο Οικονομικών, αλλά μας γύρισε πίσω το μπαλάκι».
Η ανάθεση σε κάποιο οίκο αξιολόγησης (υπήρξε και αυτή η σκέψη) θα τραβούσε σε μάκρος. Μέχρι να ολοκληρωθεί θα έχει... γεράσει και ο αειθαλής Εφραίμ... Γ. Μπαλ.
«Γραμμή» με smsΜέχρι προχθές η κυβέρνηση χρησιμοποιούσε τα sms απλά για να ενημερώνει σχετικά με τις δραστηριότητες του πρωθυπουργού. Από εδώ και πέρα, όμως, μέσα από τα σύντομα μηνύματα στα κινητά τηλέφωνα δημοσιογράφων και στελεχών θα περνά και η «γραμμή». Είναι η πρώτη αλλαγή που επέβαλε στην επικοινωνία το νέο συντονιστικό όργανο. Θα ακολουθήσουν κι άλλες, πιο πολιτικές...
Πηγη totefteri.blogspot.com
Για να έχουμε μια εικόνα σήμερα ώστε να μπορούμε να κάνουμε τις απαραίτητες συγκρίσεις αύριο, ας δούμε ποια μοντέλα και πόσα κυβικά περιλαμβάνει σήμερα ο αυτοκινητικός στόλος της Βουλής.
Μακράν πρώτα σε προτίμηση τα πολυτελή Lexus.
Συγκεκριμένα, η Βουλή διαθέτει στους βουλευτές της:
121 Lexus 4.500 κυβικών.
Κι ακολουθούν στα 2.000 κυβικά:
76 Mercedes Ε 200
55 Audi
25 BMW
17 Saab
2 Renault
2 Honda
Ολα τα παραπάνω στα 2.000 κυβικά (για να μην ξεχνιόμαστε). Υπήρξαν ωστόσο και δύο βουλευτές (δυστυχώς, δεν μάθαμε ποιοι ήταν, προκειμένου να τους συγχαρούμε δημόσια) που περιόρισαν τις επιλογές τους στα 1.500 κυβικά, διαλέγοντας μάλιστα αυτοκίνητο Toyota.
Κανονικά, οι συμβάσεις με τις εταιρείες λήγουν στο τέλος του 2011 (πάει μακριά η βαλίτσα δηλαδή), κι αυτός είναι ο λόγος που ξεκίνησαν οι διαπραγματεύσεις με τις εταιρείες για αντικατάσταση των πολυτελών οχημάτων με άλλα μικρότερου κυβισμού.
Αντικατάσταση που είναι προαιρετική και, απ’ ό,τι μαθαίνουμε, δεν συναντά τον... ενθουσιασμό των βουλευτών. Από τις μέχρι σήμερα διερευνητικού χαρακτήρα συζητήσεις με ορισμένους εξ αυτών, δεν διαφαίνεται προτίμηση για τα 1.400 ή 1.600 κυβικά (για το ταπεινό χιλιαράκι δεν γίνεται λόγος φυσικά). Το βασικό επιχείρημα που επικαλούνται είναι οι μεγάλες αποστάσεις που διανύουν και φυσικά λόγους ασφάλειας.
Με δεδομένο όμως ότι οι πολίτες διανύουν τη μεγάλη... λεωφόρο της κρίσης και καθημερινά καλούνται να σηκώνουν βάρη πολλών... κυβικών, εκτιμούμε πως τελικά και οι εκπρόσωποί τους στο Κοινοβούλιο θα χαμηλώσουν τις απαιτήσεις τους. Γ. Μπαλ.
Είναι αλήθεια ότι η κυβέρνηση θα αποκτήσει ακόμη έναν υφυπουργό, στο υπουργείο Δικαιοσύνης, το οποίο στον ανασχηματισμό έμεινε μόνο με τον υπουργό Χάρη Καστανίδη;
Χάθηκαν οι εκτιμητές ζημιών Η Προανακριτική Επιτροπή που ερευνά το σκάνδαλο του Βατοπεδίου θα ολοκληρώσει τις εργασίες της χωρίς να είναι σε θέση να περιγράψει το μέγεθος της ζημιάς που προκλήθηκε στο Δημόσιο.
Ο νέος πρόεδρος της Επιτροπής, Ν. Τσιρώνης, ο οποίος είχε εναποθέσει τις ελπίδες του στο υπουργείο Οικονομικών, βρήκε την πόρτα κλειστή!
Η Επιτροπή φιλοδοξούσε να βρεθεί ένας φορέας -κατά προτίμηση το υπουργείο Οικονομικών- που να προχωρήσει στην εκτίμηση της αξίας των ακινήτων που αντάλλαξε με τη Μονή Βατοπεδίου. Ατυχώς, όμως, όπως είπε και ο κ. Τσιρώνης, «είχαμε πει αυτήν τη διαδικασία να την αναλάβει το υπουργείο Οικονομικών, αλλά μας γύρισε πίσω το μπαλάκι».
Η ανάθεση σε κάποιο οίκο αξιολόγησης (υπήρξε και αυτή η σκέψη) θα τραβούσε σε μάκρος. Μέχρι να ολοκληρωθεί θα έχει... γεράσει και ο αειθαλής Εφραίμ... Γ. Μπαλ.
«Γραμμή» με smsΜέχρι προχθές η κυβέρνηση χρησιμοποιούσε τα sms απλά για να ενημερώνει σχετικά με τις δραστηριότητες του πρωθυπουργού. Από εδώ και πέρα, όμως, μέσα από τα σύντομα μηνύματα στα κινητά τηλέφωνα δημοσιογράφων και στελεχών θα περνά και η «γραμμή». Είναι η πρώτη αλλαγή που επέβαλε στην επικοινωνία το νέο συντονιστικό όργανο. Θα ακολουθήσουν κι άλλες, πιο πολιτικές...
Πηγη totefteri.blogspot.com
και
dinatos.blogspot
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου