Παρασκευή 6 Νοεμβρίου 2009

ROBBIE WILLIAMS-ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠ'ΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ....





Στα 33 του μπήκε σε κλινική αποτοξίνωσης καταφέρνοντας έτσι να σώσει τη ζωή του, αυτή του τελευταίου μεγάλου ποπ σταρ - μετά τον Μάικλ Τζάκσον. Δύο χρόνια μετά με καινούργιο δίσκο και μόνιμη σχέση είναι ξανά εδώ. 

Συνέντευξη: 


Τι θυμάσαι περισσότερο από τη σκοτεινή περίοδο που έζησες τα τελευταία τρία χρόνια;
Αυτό που θυμάμαι είναι ότι είχα ραντεβού με τους ατζέντηδές μου την Τετάρτη. Τη Δευτέρα είχα γίνει χάλια και την Τρίτη ήμουν σχεδόν λιπόθυμος στο σπίτι. Μετά τους άκουσα να έρχονται και δεν ήξερα τι μέρα ήταν. Νόμιζα πως ήρθαν για να τσακωθούν μαζί μου. Και εγώ τους έλεγα: «Θα πάω για αποτοξίνωση, δεν χρειάζεται να με βρίζετε πίσω από την πλάτη μου». Ημουν τελείως εκτός ελέγχου.
Πέντε χρόνια πριν, όταν μετακόμισες στο Λος Αντζελες, έμοιαζε πολύ πιθανό ότι θα κατάφερνες να ξεφύγεις από τη συνταγή που θέλει τους σταρ της Αμερικής να εθίζονται στα ναρκωτικά. Τι συνέβη και έφτασες τόσο κοντά στην αυτοκαταστροφή;
Νομίζω έφταιξε ο εθισμός στην ίδια την Αμερική. Και τα ναρκωτικά που μπορείς να παίρνεις με συνταγή γιατρού. Εντάξει, το μόνο που έφταιγε είναι ότι είμαι επιρρεπής στους εθισμούς. Επαιρνα 20 παυσίπονα μέσα σε μία νύχτα και αμέσως μετά χάπια που σε σπιντάρουν. Προσπαθείς πάντοτε να βρεις τη χρυσή τομή, αλλά δεν τα καταφέρνεις ποτέ. Σίγουρα αυτή δεν ήταν η καλύτερη περίοδος της ζωής μου. Μάλλον το αντίθετο. Η Αν Νικόλ Σμιθ το πλήρωσε. Ο Μάικλ Τζάκσον το πλήρωσε. Το ίδιο και ο Χιθ Λέτζερ. Μπορώ να καταλάβω ακριβώς το σημείο στο οποίο έφτασαν.
Θυμάσαι πότε ξεκίνησες να παίρνεις ναρκωτικά;
Οταν πήγαινα στα κλαμπ στα 16 παίρναμε acid. Μετά acid και speed. Μετά ξεκινήσαμε την κοκαΐνη. Πριν το acid, ηρωίνη. Εκανα θυμάμαι μια φορά. Δεν έχω πιει ούτε σταγόνα αλκοόλ τα τελευταία δέκα χρόνια. Υπήρξα αλκοολικός σε προχωρημένο στάδιο όταν ήμουν 17. Νομίζω πως όλα αυτά κάνουν κύκλους στη ζωή ενός ανθρώπου.
Απ’ ό,τι καταλαβαίνει κανείς, είσαι άνθρωπος που εθίζεσαι! Κάποτε διασκέδαζες απλά με το γκολφ...
Στο οποίο είμαι επίσης εθισμένος. Οταν παίζω χτυπάω περίπου 500 με 700 μπάλες. Μετά γυρίζω σπίτι, βλέπω το κανάλι με το γκολφ και την άλλη μέρα πάλι το ίδιο.
Ειπώθηκε πως είσαι η ζωντανή απόδειξη πως η Εϊμι Γουάινχαουζ μπορεί να λύσει το πρόβλημά της με τους εθισμούς και να προχωρήσει όπως εσύ...>
Υπάρχουν πολλά παραδείγματα ανθρώπων που κατάφεραν να το ξεπεράσουν και απέδειξαν πως υπάρχει επιστροφή. Γίνεται, αλλά μόνο αν το θες. Η Εϊμι Γουάινχαουζ μοιάζει να βρίσκεται σε αυτό το σημείο που πια δεν δίνεις δεκάρα για τη ζωή σου. Κοιτάζω φωτογραφίες της και μέσα στα μάτια της διακρίνω έναν άνθρωπο που δεν τον νοιάζει αν θα πεθάνει ή όχι. Και αυτό είναι πολύ λυπηρό. Ο δίσκος της ήταν ένα φαινόμενο.
Κάποιος που φάνηκε να μην τα καταφέρνει ήταν ο Μάικλ Τζάκσον.
Ο Μάικλ Τζάκσον ήταν ο μεγαλύτερος ποπ σταρ όλων των εποχών και ταυτόχρονα ολόκληρη η δεκαετία του '80. Αλλά ήταν περίεργο να βλέπεις τον κόσμο να λατρεύει τόσο ολοκληρωτικά έναν άνθρωπο διανοητικά άρρωστο. Είδα λίγο από την τελετή της κηδείας του και ήταν τόσο θλιβερό. Αυτό που συνέβη νομίζω πως ήταν το εξής: του τελείωσαν τα χρήματα και έπρεπε να βγει σε περιοδεία. Αλλά δεν ήταν σε κατάσταση για να το κάνει. Και έτσι έχασε τη μάχη με τη ζωή.
Οπότε για σένα όλα τώρα δείχνουν να πηγαίνουν καλά...
Ολα πάνε καλά. Είμαι ενθουσιασμένος. Νομίζω πως όλα είχαν τελείωσει για μένα. Ακόμη και τα χρόνια που ήμουν στους Take That πίστευα πως όλο αυτό δεν θα διαρκέσει πολύ. Οταν έρχονται τα Χριστούγεννα, νιώθω πάντοτε λύπη επειδή θα τελειώσουν. Μετά τον προηγούμενο δίσκο μου, το «Rudebox», είπα «τέρμα, δεν είμαι πια ποπ σταρ». Με εξέπληξε ο τρόπος που ο κόσμος με υποδέχτηκε μετά την πτώση μου και πόσο καλά πηγαίνει ο καινούργιος δίσκος. Ο ατζέντης μου πιστεύει πως ο κόσμος θα νόμιζε πως δεν ενδιαφέρομαι αν δεν έκανα κάποια πράγματα για να προμοτάρω τον δίσκο. Και έτσι άλλαξα γνώμη. Νομίζω ήρθε η ώρα να ξεκινήσω δουλειά.
Ολοι όσοι σε γνωρίζουν καλύτερα πιστεύουν ότι βρίσκεσαι στην καλύτερη φάση της ζωής σου κυρίως λόγω της μόνιμης σχέσης σου με την Αμερικανίδα ηθοποιό Αϊντα Φιλντ. Σε βοήθησε αρκετά να αναστήσεις τον Ρόμπι από τις στάχτες του;
Φυσικά και η Αϊντα έχει παίξει τεράστιο ρόλο στο πώς είμαι σήμερα. Είμαι ευτυχισμένος μέσα στο δικό μας μικρό σύμπαν. Με έκανε έναν πιο συγκεντρωμένο άνθρωπο. Δεν πιστεύω πως ήμουν ποτέ κακός ή απαίσιος, αλλά ομολογώ πως ήμουν αηδιαστικός ακόμη και σε μένα τον ίδιο. Η Αϊντα κατάφερε να απαλύνει όλες τις γωνίες του χαρακτήρα μου. Με έκανε να δω πιο καθαρά. Είναι περίεργο να ζεις μια κανονική ζωή, να τρως με την κοπέλα σου και μετά να είσαι ξανά ο ποπ σταρ που βγαίνει στην τηλεόραση.
Μετά από πολλά χρόνια που ζεις στο Λος Αντζελες, επέστρεψες στην Αγγλία. Τι σε έκανε να αποφασίσεις τον επαναπατρισμό;
Νομίζω ότι δεν άντεχα άλλο το Λος Αντζελες. Εδειχνα στην Αϊντα την περιοχή του Stoke-on-Trent, όπου γεννήθηκα στην Αγγλία, από το Google Earth και την έπεισα πως είναι ένα ειδυλλιακό μέρος. Οταν φτάσαμε εκεί ο καιρός ήταν κρύος και μίζερος. Αλλά οι άνθρωποι είναι υπέροχοι. Περάσαμε μια τέλεια εβδομάδα. Σκεφτήκαμε να βρούμε ένα σπίτι εκεί και τελικά ανακαλύψαμε ακριβώς αυτό που θέλαμε. Στην Αϊντα αρέσουν οι εναλλαγές των εποχών και τώρα που είναι χειμώνας είναι υπέροχα. Φυσικά το καλοκαίρι ο καιρός δεν διαφέρει και πολύ. Οπότε σκέφτεσαι πως ήταν ωραία και στο Λος Αντζελες. Εκεί ξυπνάς κάθε μέρα και βρίσκεσαι στον ήλιο. Το σώμα σου νιώθει διαφορετικά, το μυαλό σου είναι διαφορετικό. Οπότε και σκεφτόμαστε να ξαναγυρίσουμε στην ηλιόλουστη Πόλη των Αγγέλων.
Αν κάνετε παιδιά, πού θα ήθελες να μεγαλώσουν;
Είμαι Αγγλος μέχρι το κόκαλο, αλλά έχω μάθει να ανέχομαι την αμερικανική προφορά. Αν τα παιδιά μου μεγαλώσουν στην Αμερική, είναι κάτι που μπορώ να το καταπιώ.
Και ποιες είναι οι σκέψεις σας για γάμο;
Η Αϊντα θέλει να παντρευτούμε. Δεν είναι κάτι που με αφορά στην πραγματικότητα, αλλά αν είναι κάτι που θέλει, θα γίνει. Ανέβαλλα για πολλά χρόνια τη δέσμευση, αλλά τώρα είμαι μάλλον παγιδευμένος.
Info
  • Γεννήθηκε το 1974 στο Stoke-On-Trent της Μ. Βρετανίας.
  • Ξεκίνησε την καριέρα του σε ηλικία 15 ετών ως μέλος του επιτυχημένου συγκροτήματος «Take That».
  • To 1996 ξεκίνησε τη σόλο καριέρα του διασκευάζοντας το «Freedom» του Τζορτζ Μάικλ.
  • Εχει πουλήσει τα περισσότερα άλμπουμ και έχει κερδίσει τα περισσότερα Brit Awards (βρετανικά μουσικά βραβεία) από κάθε άλλο καλλιτέχνη στην ιστορία.
  • Εκτός από τη μουσική και το γκολφ, ένα από τα μεγαλύτερα ενδιαφέροντά του είναι τα UFO's.
  • ι πωλήσεις του αγγίζουν τον αριθμό των 55 εκατομμυρίων αντιτύπων παγκοσμίως.
  • Το 2006 μπήκε στο βιβλίο Guinness Book of World Records, όταν πουλήθηκαν 1,6 εκατομμύρια εισιτήρια για την παγκόσμια περιοδεία του μέσα σε 1 ημέρα.
  • Το 2009, στη λίστα των πλουσίων της εφημερίδας «Sunday Times», η περιουσία του καταγράφεται ως μεγαλύτερη από 80 εκ. λίρες.
  • Εχει κυκλοφορήσει επτά δίσκους, τέσσερις συλλογές και έναν ζωντανά ηχογραφημένο δίσκο. Ο όγδοος δίσκος του, με τίτλο «Reality Killed The Video Star», κυκλοφόρησε πριν από λίγες ημέρες.


Πηγή:www.ethnos.gr

Συνέντευξη στον: Gordon Smart/The Sun/The Interview People

Απόδοση: Μανώλης Κρανάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου