Τετάρτη 25 Αυγούστου 2010

ΔΥΟ ΜΑΤΣ ΕΚΤΟΣ ΕΔΡΑΣ-ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

Θα'θελα μέσα απο αυτό το κείμενο όσοι το δούνε να μου πούνε: Έχετε δει πουθενά σε ολόκληρο τον κόσμο ομάδα να δίνει 2 ματς εκτός έδρας για ευρωπαϊκό παιχνίδι??? Όχι πείτε μου, γιατί στην Ελλάδα έχουμε βάλει στόχο να δημιουργήσουμε δική μας σελίδα στα αξιοπερίεργα αυτού του κόσμου!
Πείτε μου σε ποια άλλη χώρα τι δημόσιο αφήνει έτσι εγκαταλελειμένο το πιο σημαντικό γήπεδο
της χώρας?

Ένα γήπεδο έχουμε που πραγματικά είναι όμορφο και ανήκει σε όλους και δείτε τι γίνεται! Η πλάκα είναι οτι το συγκεκριμένο γήπεδο το μισθώνουν και δύο ομάδες για να έχουν το δικαίωμα να παίξουν! Το συνειδητοποιούμε? Βρείτε μου έναν λόγο η ΑΕΚ και ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ να πληρώνουν αυτό το γήπεδο! Και το μόνο που έχουμε να ακούμε έιναι ένα μπαλάκι ευθυνών, ευθύνεται αυτός που έβαλε το χλοροτάπητα, ευθύνεται ο Κηπουρός, ευθύνεται η θεια μου η Καλλιόπη! Χέστηκα ποιος ευθυνεται βρε αδερφέ!

Και πάμε τώρα και στον Ν.Πανιώνιο που πραγματικά είναι για να γράφεις μυθιστόρημα! Σου ζητάει μια ομάδα το γηπεδό σου για να μην γελιοποιηθεί όλη η χώρα και εσύ τι λές? Όχι γιατί είμαι μεγάλη ομάδα και σου ρίχνω χυλόπιτα! Είστε σοβαρός "κύριε" Τσακίρη??? Είστε σοβαρός? Και μετά εφόσον έχεις δημιουργήσει όλο αυτό το θέμα ψάχνεις να βρείς ποιος έφταιξε που σπάσανε το γήπεδο, ψάχνουμε να βρούμε ποιος δημιουργεί βία? Η απάντηση δεν νομίζω πως είναι πλέον τόσο δύσκολη...

Αποτέλεσμα όλων αυτών? Νταντί Γ.-Αεκ Part 2 γιατί μην μου πείτε οτι σε άδειο Καραϊσκάκη με 200 Σκωτσέζους δεν είναι εκτός έδρας παιχνίδι!!!!!!!

Υ.γ1.: Σε αυτήν την υποανάπτυκτη ποδοσφαιρικά χώρα δεν είναι τόσο περίεργο που η ανεύρεση ενός σοβαρού γηπέδου είναι τόσο δύσκολη...

Υγ.2: Ανεξάρτητα αν το κίνητρο ήταν οικονομικό Μπράβο στον ερασιτέχνη Πανιώνιο που έδωσε το γήπεδο χωρίς να δείξει φτηνό οπαδιλίκη όπως η διοικησή του!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου