Σάββατο 6 Μαρτίου 2010

ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΟΜΟΡΦΙΑΣ ΠΑΝΤΩΣ...

Δεν έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που η γνωστή πλέον ηθοποιός Megan Fox έχει άτυπα ανακηρυχθεί σε παγκόσμιο σύμβολο του sex και όμως η ίδια σε αποκαλυπτική συνέντευξη που έδωσε στο περιοδικό People δήλωσε ότι έχει δύο εραστές.

Κι όμως. Όχι δύο ταυτόχρονα, όπως θα ήταν ίσως η πρώτη σκέψη αρκετών, αλλά δύο σε ολόκληρη της ζωή της.

"Έχω κοιμηθεί μόνο με δύο άντρες σε όλη μου τη ζωή, τον έρωτα της εφηβείας μου και τον τωρινό μου σύντροφο" δήλωσε πρόσφατα η 23χρονη ηθοποιός στο περιοδικό Harper's Bazaar. "Δεν θα μπορούσα ποτέ να κάνω σεξ με κάποιον που δεν είμαι ερωτευμένη. Η ιδέα αυτή με αρρωσταίνει. Δεν έχω καν μπει στον πειρασμό να κάνω σεξ για μια βραδιά με έναν άγνωστο που μπορεί να μην ξαναδώ ποτέ".

Προωθώντας περαιτέρω την εικόνα της αγνότητας, η ηθοποιός δηλώνει ότι έχει αγκαλιάσει το ρόλο της ως μητριά του Kassius, γιου του τωρινού της συντρόφου Austin Green.

"Φροντίζω τον Kassius από τα 3 του χρόνια ο οποίος όπως είναι φυσικό δεν έχει καμία μνήμη της ζωής του χωρίς εμένα. Για κάποιο λόγο, κανείς δε θέλει να με δει ως μητέρα, αλλά νοιώθω  υπεύθυνη για τη ζωή του και με απόλυτη φυσικότητα αισθάνομαι την ανάγκη να του διαβάσω παραμύθια πριν αποκοιμηθεί, μέχρι και να τον πηγαίνω στο σχολείο κάθε μέρα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου