Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2010

ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ 2010!!



Δίχως άλλο, το 2010 αναμένεται να είναι μια δύσκολη , από οικονομικής πλευράς με ότι αυτό συνεπάγεται, χρονιά. Ιδιαίτερα δε για τον κλάδο του αυτοκινήτου, τα μηνύματα που … στάλθηκαν το 2009 με την μεγάλη πτώση των πωλήσεων δεν αφήνουν πολλά περιθώρια αισιοδοξίας για ανάκαμψη του κλάδου.

Όμως, η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία δεν κινείται με γνώμονα την ελληνική αγορά. Όλες οι εταιρίες ετοιμάζονται να ρίξουν στην αγορά καινούργια μοντέλα, με στόχο να προσελκύσουν μεγαλύτερο μερίδιο αγοραστών και να επανατοποθετηθούν στην αγορά.

Το AUTO 24 παρουσιάζει 11 μοντέλα που θα δούμε στους ελληνικούς δρόμους το 2010 και σίγουρα δεν πρόκειται να περάσουν απαρατήρητα.






Alfa Romeo Giulietta

Η Giulietta είναι ένα κόμπακτ μοντέλο, το οποίο ανήκει στην μικρομεσαία κατηγορία και έρχεται να αντιπαρατεθεί σε αυτοκίνητα όπως το VW Golf, το Opel Astra, το Ford Focus και το Toyota Auris.



Ο σχεδιασμός και τα στιλιστικά στοιχεία της Giulietta παραπέμπουν στο super car της Alfa Romeo, την 8C Competizione. Ειδικά δε στο εμπρός μέρος. Ο εσωτερικός του σχεδιασμός είναι έντονος και απλός: ένα οριζόντια προσανατολισμένο ταμπλό με στοιχεία αλουμινίου και διακόπτες αεροπορικού τύπου που θυμίζει την 8C Competizione.

Δύο κινητήρες βενζίνης (1.4TB 120hp και 1.4TB MultiAir 170hp) και δύο πετρελαίου (1.6 JTDM 105hp και 2.0 JTDM 170hp που ανήκουν στης δεύτερης γενιάς JTDM κινητήρες) θα είναι αυτοί που θα εφοδιάζουν σε πρώτη φάση την Giulietta . Η γκάμα θα ολοκληρωθεί με τον κινητήρα 1750ΤΒi 235 ίππων που θα διατίθεται αποκλειστικά στην έκδοση Quadrifoglio Verde. Με την οποία η Alfa Romeo θέλει να ανταγωνισθεί τα VW Golf GTI και Renault Megane RS.

BMW 5

Η σειρά 5 της BMW αποτελεί ένα από τα δημοφιλέστερα μοντέλα της παγκόσμιας αγοράς. Η εξωτερική εμφάνιση της νέας σειράς 5 αποπνέει έντονο δυναμισμό και σπορτιβ εικόνα. Χωρίς όμως να κάνει παραχωρήσεις στους τομείς του κύρους και της πολυτέλειας. Στο εμπρός μέρος κυριαρχεί η χαρακτηριστική μάσκα και τα φωτιστικά σώματα , στοιχεία που παραπέμπουν κατ΄ ευθείαν στην (μικρότερη) σεριά 3.



Στο πίσω μέρος, το βασικό χαρακτηριστικό στοιχείο είναι τα φωτιστικά σώματα τύπου LED, οι δύο απολήξεις της εξάτμισης .

Η BMW 5 διαθέτει ένα καλοσχεδιασμένο, ποιοτικό, πολυτελές , άνετο και με πλούσιους χώρους σαλόνι. Το μεταξόνιο έχει αυξηθεί και σε συνδυασμό με τις άλλες σημαντικές αλλαγές στην σχεδίαση προσφέρει αυξημένη κατά 13 mm απόσταση για τα γόνατα των πίσω επιβατών.

Τέλος, σε ότι αφορά τους κινητήρες, η πρώτη αναφορά κάνει λόγο για τέσσερις εκδόσεις βενζίνης. 523i - 2.5 λ. , 201 ίπποι, 0-100 χλμ. / ώρα σε 7,9 ‘’, τελική 234 χλμ. / ώρα. 528i - 3.0 λ. , 254 ίπποι, 0-100 χλμ. / ώρα σε 6,6 ‘’, τελική 250 χλμ. / ώρα. 535i - 3.0 λ. , 302 ίπποι, 0-100 χλμ. / ώρα σε 6,0 ‘’, τελική 250 χλμ. / ώρα., 550i - 4.4 λ., 401 ίπποι, 0-100 χλμ. / ώρα σε 5,0 ‘’, τελική 250 χλμ. / ώρα.

Citroen C3

Το νέο C3 αντιπροσωπεύει την προσπάθεια της Citroen να κινηθεί προς τα ανώτερα επίπεδα της κατηγορίας B. Το νέο μοντέλο διαθέτει κομψό και σύγχρονο σχεδιασμό, ενώ παράλληλα η γαλλική φίρμα επιχειρεί να επαναπροσδιορίσει την θέση της στον παγκόσμιο χάρτη της αυτοκινητοβιομηχανίας σε θέματα ποιότητας, ευχαρίστησης στην οδήγηση και χρήσης υψηλής τεχνολογίας.



Στο εσωτερικό του θαλάμου επιβατών, οι σχεδιαστές Citroen επικεντρώθηκε στην ποιότητα και την άνεση. Έτσι σχεδίασαν και κατασκεύασαν ένα κομψό και εκλεπτυσμένο σαλόνι με έντονη χρήση χρώμιου και την επιλογή των τεσσάρων στυλ ταπετσαρίας - συμπεριλαμβανομένης και της επιλογής δερμάτινων επενδύσεων για τα καθίσματα.

Οι τέσσερις βενζινοκινητήρες με τους οποίους θα εφοδιάζεται το νέο C3 είναι 1.1i 8V 61 hp, 1.4i 8V 75 hp, 1.4 16V VTi 95 hp και 1.6 16V VTi 120hp.

Chevrolet Spark

Η εξωτερική εμφάνιση του νέου μίνι αποπνέει δυναμισμό και φρεσκάδα. Το αυτοκίνητο είναι γλυκό και χαριτωμένο αλλά παράλληλα και επιθετικό. Στοιχείο που το κάνει να διαφοροποιείται από τον ανταγωνισμό στην κατηγορία του.



Το προηγμένο και σοφιστικέ ντιζάιν του Spark στο εσωτερικό ακολουθεί πιστά τον δυναμισμό του εξωτερικού μέρους. Η ποιότητα των υλικών είναι πάνω από τον μέσο όρο της κατηγορίας (ανάλογη με αυτήν του Cruze) και ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις ενός μοντέλου πόλης δηλώνοντας ξεκάθαρα πως τα μικρά αυτοκίνητα δεν είναι πλέον … σπαρτιάτικα όσον αφορά τον τομέα του εξοπλισμού και της εμφάνισης.

Το Spark εφοδιάζεται με δύο τετρακύλινδρα σύνολα . Το ένα χωρητικότητας 995 κ.ε.λ με 68 ίππους και 9,3 κιλά ροπής. Η τελική ταχύτητα φθάνει τα 154 χλμ. / ώρα, για τα 00-100 χλμ. / ώρα το αυτοκίνητο χρειάζεται 15,5’’ ενώ η μικτή κατανάλωση είναι 5,1 λίτρα στα 100 χλμ.

Οι τιμές για το μοντέλο του 1.0 λίτρου αρχίζουν από 8.980 ευρώ και για την έκδοση με το μοτέρ του 1.2 λ. από 10.980 ευρώ. Στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνονται 6 αερόσακοι, ABS, ηλεκτρικά βοηθήματα, αιρ κοντίσιον και ηχοσύνολο

Kia Venga

Κατασκευασμένο στην Ευρώπη, το Kia Venga έρχεται να δώσει έναν ξεχωριστό τόνο φρεσκάδας και ανανέωσης στην κατηγορία. Αποτελεί την ιδανική πρόταση για όλους εκείνους που θέλουν ευρυχωρία και άνεση στις καθημερινές μετακινήσεις τους, με ένα ιδιαίτερο στυλ που θα τους κάνει να νιώθουν περήφανοι για την επιλογή τους.

Ενα από τα πλέον εντυπωσιακά χαρακτηριστικά του μοντέλου αυτού (που αναλύονται λεπτομερέστερα παρακάτω) είναι ο εξαιρετικά μεγάλος χώρος αποσκευών του με 440 λίτρα, μεγαλύτερος ακόμα και από μοντέλα υψηλότερης κατηγορίας, που μεγαλώνει ακόμα περισσότερο και φτάνει τα 570 λίτρα με μία πολύ εύκολη μετακίνηση του πατώματος του πορτ μπαγκάζ προς τα κάτω.



Χάρη στη σχεδίασή του, το εσωτερικό του Venga είναι μοναδικά ευρύχωρο, για να εξασφαλίζει μεγάλη άνεση στον οδηγό και τους επιβάτες. Το ασυνήθιστα μακρύ μεταξόνιο μήκους 2615 mm, προσφέρει χώρους επιβατών που μόνο σε ανώτερης κατηγορίας αυτοκίνητο συναντώνται.

Το Venga θα διατίθεται με 2 κινητήρες βενζίνης και 2 κινητήρες diesel, με επιλογές 5τάχυτου ή 6τάχυτου χειροκίνητου ή 4τάχυτου αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων. Οι κινητήρες βενζίνης θα είναι διαθέσιμοι στα 1400 κ.ε. με ισχύ 90 ίππων και στα 1600 κ.ε. και ισχύ 125 ίππων. Οι δε κινητήρες diesel, θα είναι διαθέσιμοι στα 1400 κ.ε. με ισχύ από 75 έως 90 ίππους και στα 1600 κ.ε. με ισχύ από 115 έως 128 ίππους.

Mercedes E Class Cabriolet

Το νέο ανοικτό μοντέλο της γερμανικής φίρμας βασίζεται στο πάτωμα, τα μηχανικά μέρη και το αμάξωμα της E Class Coupe. Πρόκειται για ένα τετραθέσιο καμπριολέ, το οποίο θα δούμε στην αγορά της Ευρώπης τον ερχόμενο Μάιο.

Η οροφή της Mercedes E Class Cabriolet είναι υφασμάτινη και αναδιπλώνεται με ηλεκτρικό μηχανισμό. Η όλη διαδικασία διαρκεί μόλις 20 δευτερόλεπτα και, το πιο σημαντικό είναι πως μπορεί να γίνει ακόμη και όταν το αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητα μέχρι 40 χλμ. / ώρα.



Για πρώτη φορά ένα αυτοκίνητο με μαλακή οροφή διαθέτει αερόσακους κεφαλής που είναι τοποθετημένοι στο σημείο όπου στηρίζονται οι ζώνες ασφαλείας. Και αυτοί οι αερόσακοι εντάσσονται στους 7 συνολικά με τους οποίους εξοπλίζεται η στάνταρ έκδοση της E Class Cabriolet.

Σε ότι αφορά τους κινητήρες, η γκάμα θα είναι η ίδια με αυτήν που κινεί τόσο την σεντάν E Class όσο και την κουπέ έκδοση της σειράς Ε. Η βασική έκδοση θα είναι στα 1.796 κ.εκ. με απόδοση που θα φτάνει στους 184 ίππους, ενώ κορυφαία έκδοση θα είναι στα 5.5 λίτρα με 388 ίππους

Mini Coupe

Οι σχεδιαστές της Mini ακολούθησαν στο coupe concept την ίδια φιλοσοφία με αυτήν που βλέπουμε στο Mini Copper S με κάποιες , μικρές, διαφοροποιήσεις. Έτσι υπάρχουν καινούργιες γρίλιες, επανασχεδιασμένος αεραγωγός στο καπό ενώ τα φωτιστικά σώματα διαθέτουν εσωτερικά μαύρους ανακλαστήρες.



Σε σχέση με υπόλοιπα Mini, αυτό που διαφοροποιεί την συγκεκριμένη έκδοσή είναι η κυρτή οροφή. Στο εσωτερικό υπάρχουν σχεδόν τα ίδια χαρακτηριστικά με τα υπάρχοντα μοντέλα. Τα καθίσματα είναι τύπου μπάκετ, με δερμάτινες επενδύσεις. Ένα από τα στοιχεία που έχουν υιοθετήσει οι σχεδιαστές της φίρμας είναι μια θύρα πρόσβασης στον χώρο του πορτμπαγκάζ (ό όγκος του φθάνει τα 250 λίτρα), που υπάρχει στην πλάτη των καθισμάτων.

Όσον αφορά τον κινητήρα που θα κινεί το Mini Coupe, θα είναι ο γνωστός τούρμπο του 1.6 λ. του οποίου η απόδοση φθάνει τα 211 άλογα. Ουσιαστικά πρόκειται για το ίδιο μοτέρ με το οποίο εφοδιάζεται το υπάρχον Mini John Cooper Works.

Mini Roadster

Το concept Roadster βασίζεται στο Coupe. Διαθέτει υφασμάτινη οροφή που ανοίγει και κλείνει με ηλεκτρικό μηχανισμό. Η σχεδίαση της την κάνει να αποθηκεύεται μπροστά από τον χώρο αποσκευών χωρίς να περιορίζει την χωρητικότητά του, η οποία παραμένει στα 250 λίτρα, όπως συμβαίνει και με το Roadster.



Οι άνθρωποι της Mini, έχουν τοποθετήσει κάτω από το καπό του Coupe το 4κύλινδρο 16βάλβιδο υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ που κινεί και το Mini CooperS. Το μοτέρ διαθέτει twin-scroll turbo και άμεσο ψεκασμό . Η απόδοσή του φθάνει τα 175 άλογα ενώ η μεγίστη ροπή είναι στα 240 Nm

Fiat Punto Evo

Χάρη στο Fiat Centro Stile το νέο μοντέλο είναι ακόμα πιο ελκυστικό, με μεγάλη προσοχή στη λεπτομέρεια και με οδηγό πάντα το αυθεντικό ιταλικό ντιζάιν.



Οι εξωτερικές διαστάσεις παραμένουν ίδιες, με μήκος 4,060 μέτρα, πλάτος 1,690 και ύψος 1,490. Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στο υψηλής ποιότητας εσωτερικό, που είναι σχεδιασμένο από την αρχή. Ξεχωρίζει το νέο ταμπλό, τα μέρη του οποίου διαθέτουν χρωματισμό και υφή ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού. Το πάνω μέρος διαθέτει πλέον υλικά που δεν επιτρέπουν τις αντανακλάσεις και η νέα κεντρική κονσόλα, με την LCD οθόνη, είναι χωρισμένη σε δύο μέρη. Το σύστημα πλοήγησης ενσωματώνεται στα άλλα συστήματα του αυτοκινήτου χάρη στο σύστημα Blue&Me που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τη Magneti Marelli.

Το νέο Fiat Punto Evo αποτελεί το πρώτο πεδίο εφαρμογής του μηχανικού συνόλου 1.4 MultiAir που θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδοχές απόδοσης (105 hp και 135 hp.

Hyundai ix35

Τα πρότυπα σχεδιασμού στο ix35 θα εμφανιστούν και σε άλλα μοντέλα της Hyundai που θα ακολουθήσουν στο εγγύς μέλλον, με πιο εμφανή την εξάγωνη μάσκα που θα αποτελέσει το πιο αναγνωρίσιμο στοιχείο της γκάμας.

Με 4.410mm μήκος και 1.820mm πλάτος, το ix35 αποτελεί ένα SUV της κατηγορίας C με δυναμικό και γεμάτο αυτοπεποίθηση στήσιμο. Οι διαστάσεις αυτές εξυπηρετούν στο να ενισχύσουν την κομψή εμφάνιση του αυτοκινήτου και να αποτελέσει την ιδανική βάση για τις σμιλευτές γραμμές. Ταυτόχρονα, το ix35 διαθέτει άνετους εσωτερικούς χώρους, προσφέροντας στον οδηγό και τους επιβάτες μεγαλύτερη λειτουργικότητα και πρακτικότητα.



Κατά το λανσάρισμα του αυτοκινήτου -στην Ευρώπη θα γίνει το πρώτο τρίμηνο του 2010- θα υπάρχουν δύο διαθέσιμες εκδόσεις. Και οι δύο στα 2.0 λίτρα, η μια βενζίνης με 166 ίππους και η άλλη ντίζελ με 184 ίππους. Τον Νοέμβριο του 2010, στην γκάμα των κινητήρων θα προστεθούν δύο νέα μοτέρ. Ένα βενζίνης, 1.6 λ. με 140 άλογα και ένα turbo diesel 1.7 λ. με 115 ίππους.

Όλες οι εκδόσεις θα εφοδιάζονται με κιβώτια ταχυτήτων 6 σχέσεων, ενώ οι πληροφορίες που υπάρχουν αναφέρουν πως στις εκδόσεις ντίζελ θα υπάρχει διαθέσιμο και ένα αυτόματο κιβώτιο επίσης 6 σχέσεων. Να σημειωθεί πως το ix35 θα διατίθεται σε έκδοση τόσο με κίνηση στους δύο τροχούς, όσο και με τετρακίνηση.

VW Scirocco R

Η εμφάνιση του Scirocco R έχει βασισθεί επάνω στο αγωνιστικό πρωτότυπο Scirocco GT24 . Με το οποίο έχει αρκετές ομοιότητες. Κυρίως σε ότι αφορά την εξωτερική εμφάνιση, η οποία χαρακτηρίζεται από τους επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες εμπρός / πίσω, τα εντυπωσιακά πλαϊνά μαρσπιέ, μια μεγάλη αεροτομή στο πίσω μέρος . Ακόμη να μην ξεχάσουμε τα φώτα ημέρας που είναι τεχνολογίας LED, τα σκούρα κρύσταλλα στα φωτιστικά σώματα στο πίσω μέρος καθώς και τις καινούργιες ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών.

Στο σαλόνι τώρα, οι αλλαγές κινούνται σε δύο βασικούς άξονες. Τα καθίσματα, τα οποία είναι μπάκετ και προσφέρουν άριστη πλευρική στήριξη, καθώς και το τιμόνι, το οποίο έχει επανασχεδιασθεί, διαθέτει τρεις ακτίνες και έντονο σπορ χαρακτήρα. Παράλληλα νέα σχεδίαση ακολουθούν και τα όργανα ενώ σε ορισμένες λεπτομέρειες η VW έχει προσθέσει ορισμένες πινελιές αλουμινίου (μεταξύ αυτών και στα πεντάλ) για να τονίσει την επιθετική εικόνα του αυτοκινήτου.



Ο κινητήρας που κινεί το Scirocco R είναι 2.0 λίτρων, τούρμπο και αποδίδει 265 άλογα ενώ η μέγιστη ροπή είναι στα 350 Nm και εμφανίζεται σε μια ευρεία γκάμα στροφών, από τις 2.500 έως τις 5.000 . Κάτι που σημαίνει πως το αυτοκίνητα διαθέτει περίσσεια δύναμη από χαμηλά.

Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ. / ώρα, ενώ η επιτάχυνση 0-100 χλμ. / ώρα είναι στα 6,5 δευτερόλεπτα (6,4’’ στην έκδοση με το κιβώτιο DSG).

Η κίνηση μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός μηχανικού κιβώτιο 6 σχέσεων. Ενώ για όσους αναζητούν μεγαλύτερο δείκτη άνεσης, υπάρχει και η έκδοση με το ημιαυτόματο κιβώτιο DSG.

ΠΗΓΗ ΑUTO24 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου