Τετάρτη, 25 Νοεμβρίου 2009

ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ Η ΠΡΩΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΒΙΝΤΕΟ ΣΕ ΕΝΤΥΠΟ ΤΥΠΟ!!!


Κυκλοφόρησε το πρώτο στον κόσμο έντυπο που φέρει στο εσωτερικό του ενσωματωμένο ένα διαφημιστικό βίντεο. Πρόκειται για το αμερικανικό περιοδικό “Entertainment Weekly” και η διαφήμιση αφορά την Pepsi Max, καθώς και το τηλεοπτικό δίκτυο CBS, σύμφωνα με το BBC. 

 Πηγή:www.enet.gr



Οι αναγνώστες-θεατές (οι δύο όροι αρχίζουν πλέον να συγχέονται!) βλέπουν τη διαφήμιση σε μια μικρή οθόνη, που βρίσκεται ενσωματωμένη σε ένα ένθετο χαρτόνι, στο οποίο επίσης υπάρχουν μικροσκοπικά ηχεία, ώστε η διαφήμιση να ακούγεται επίσης. Η τεχνολογία «τσιπ» που εφαρμόζεται, είναι παρόμοια με αυτή των «μελωδικών καρτών», και ενεργοποιείται αυτόματα όταν ο αναγνώστης γυρίζει τη συγκεκριμένη σελίδα όπου βρίσκεται η διαφήμιση, οπότε τη βλέπει και παράλληλα την ακούει.
Η ενσωματωμένη στο έντυπο οθόνη υγρών κρυστάλλων (LCD) είναι πολύ λεπτή (πάχους 2,7 χιλιοστών), έχει ανάλυση 320Χ240 pixel, και έχει μέγεθος όσο περίπου η οθόνη ενός κινητού τηλεφώνου. Διαθέτει επαναφορτιζόμενες μπαταρίες μέσω mini-USB που διαρκούν μέχρι 70 λεπτά και κάθε «τσιπ» μπορεί να παίξει μέχρι 40 λεπτά βίντεο.
Η όλη τεχνολογία αναπτύχθηκε από την εταιρία Americhip με έδρα το Λος Άντζελες. Το τετρασέλιδο ένθετο που περιέχει το διαφημιστικό βίντεο, είναι σχετικά ογκώδες πάντως, ενώ όταν ο αναγνώστης ξεφυλλίζοντας το έντυπο, φτάνει στη συγκεκριμένη σελίδα, χρειάζονται αρκετά δευτερόλεπτα μέχρι η διαφήμιση να «φορτωθεί» και να αρχίσει να παίζει.
Η Pepsi και το CBS δεν αποκάλυψαν πόσο κόστισε η καινοτομική διαφήμιση, όμως η κατασκευάστρια Americhip δήλωσε στο BBC ότι η παραγωγή τέτοιων διαφημιστικών βίντεο για μια πολλές χιλιάδες έντυπα θα κοστίσει στον διαφημιζόμενο περίπου 20 δολάρια για κάθε περιοδικό

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου