Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2009

ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΑΤΑΚΕΣ ΔΙΑΣΗΜΩΝ ΤΗ ΒΔΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ...


Οι διάσημοι Έλληνες δίνουν ανύποπτοι συνεντεύξεις (ή μιλάνε μπροστά στις κάμερες) αλλά η Αλεξάνδρα Τσόλκα παραμονεύει για να απομονώσει και να σχολιάσει με το δικό της τρόπο τις καλύτερες (ή χειρότερες) απαντήσεις τους!
  
Γιώργος Θεοφάνους, ο δημιουργός: «Φοβάμαι το μέλλον των παιδιών μου, γενικότερα των παιδιών μας, της πατρίδας, του πλανήτη μας».
Πάλι καλά που το πλανητικό σύστημα δεν τον απασχολεί ακόμη.

Άντζελα Δημητρίου, η λαίδη: «Δεν θα με ξεπεράσει κανένας άντρας, γιατί ήμουν κυρία, μωρό και μάνα».
Και συμπεθέρα και μια κουνιά­δα στο Θέρμο Αιτωλοακαρνανί­ας επίσης.

Αντώνης Καφετζόπουλος, ο αντικομφορμιστής: «Με διασκεδάζει αφάνταστα το ότι επί πάρα πολλά χρό­νια δεν έχω πάρει κανενός είδους βραβείο από το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης».
Να τους πείτε και κάνα «ευχαριστώ» που πα­ρατείνουν τη διασκέδασή σας, οι άνθρωποι, αφιλοκερδώς.

Μυρτώ Αλικάκη, η παλιά Αναστασία: «Σήμερα τα παιδιά είναι εγκλωβισμένα σε ένα σπίτι, οι γονείς λείπουν πολλές ώρες και συχνά εξαγοράζουν τα κενά δωρίζοντάς τους ένα πλαστικό παιχνίδι».
Τι; Να προτιμούμε ξύλινα;

Σταμάτης Γονίδης, ο σερ: «Ερχόμαστε στη γη για να εκτίσουμε ποινή».
Και κάνε, Θεούλη μου, η δική μου να ’ναι τρις ισόβια.

Σταμάτης Γονίδης, ο φιλόσοφερ: «Έχω στο μυαλό μου να εκδώσω κάτι στο μέλλον, που θα έχει σχέση με τη φιλοσοφία».
Κάτι αιώνες πίσω κάτι ήξερε ο Πλάτωνας που πέθανε ήσυχος! Είχε βρει συνεχιστή...

Πηγή:www.yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου