Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2011

Η ΕΛΕΝΗ ΜΕΝΕΓΑΚΗ ΠΙΟ ΣΕΞΥ ΑΠΟ ΠΟΤΕ!!!



O φακός την έχει λατρέψει και οι φωτογράφοι δίνουν τα πάντα για ένα πλάνο της.


Ο λόγος για την Ελένη Μενεγάκη η οποία φωτογραφήθηκε για τη Vogue και για άλλη μια φόρα τάραξε τα νερά.


Η βασίλισσα της πρωινής ζώνης πόζαρε στο φακό με δημιουργίες των Σήλιας Κριθαριώτη και Βρεττού Βρετάκου. Το ετόλ και το παλτό από γούνα ρενάρ είναι της Ελενας Σαμαρά και τα κοσμήματα του οίκου Kessaris.

Η οικοδέσποινα του «Καφέ με την Ελένη» εμφανίστηκε πιο όμορφη και λαμπερή από ποτέ έχοντας αφήσει πίσω της τη δύσκολη χρονιά που πέρασε η οποία χθες έκλεισε και τυπικά με το διαζύγιο που εκδόθηκε.

Η ωραία Ελένη στη συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό αποκάλυψε μεταξύ άλλων: «Αισθάνομαι ατρόμητη, κάτι που δεν χαρακτηρίζει εύκολα μία γυναίκα. Λέω τα πράγματα με το όνομά τους ακόμη και σε έναν άνδρα, έχω πειθαρχία, είμαι στρατιώτης άπαξ και δεσμευτώ. Δεν παραπονιέμαι, όπως και ο μπετατζής δεν θα γκρινιάξει για πόνους στον ώμο του από το βάρος που κουβαλάει κάθε μέρα. Δεν είμαι ένα πράγμα, είμαι πολλά. Η μισή πλευρά του σπιτιού μου είναι Κούρτης και η άλλη Βαρβέρης. Αντικρουόμενα στιλ, αλλά είμαι και τα δύο!»


Πηγή: http://skandalistes.blogspot.com/2010/12/blog-post_459.html#ixzz1Cc5Nus4j

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου